AccueilAccueil  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  MembresMembres  GroupesGroupes  Connexion  

Partagez | 

Spoiler Saison 4

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant
AuteurMessage
anjelia
Friends with benefits avec Cooper

Féminin
Ship : Addisam, Piolet
Doudou officiel : Julianna Margulies // Taye Diggs

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 14:00

ENFIN voici la promo

http://youtu.be/XUDcNL4G1Qo%C2%A0 

Désoler pas pu la mettre directement je sais pas pourquoi youtube ne marche pas très bien aujourd'hui

EDIT: c'est bon j'ai réussi

Revenir en haut Aller en bas
Voir le profil de l'utilisateur http://twitter.com/Angeliiiiique
Julie74

Féminin
Ship : Addie & Sam
Doudou officiel : Zachary Levi / Riccardo Scamarcio

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 14:17

J'aime qu'on essaie de nous faire croire que y aura pas de Addisam alors qu'on sait tous que y en aura :p

Trop trop hate !!! Love
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 14:21

la scene dans la baignoire on sait tous qu'elle n'est pas seule
daffette
Sourire d'Addison

Féminin
Ship : Paddison
Doudou officiel : Jean Galfione

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 18:30

Il y en a certainement une avant où elle est seule. Ou sinon elle commence seule et Sam la rejoint. Parce qu'elle a l'ai pensive Addie dans cette image de la promo.
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 18:32

je sais pas peut-être qu'il y a Sam est qu'il sont pensif tout les deux, peut être sur le mariage Pete/Violet je sais pas ou peut être tu as raison il l'a rejoint après
Julie74

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 19:24

Je sais pas trop si je suis au bonne endroit pour y poster mais vu que ça concerne le perso de Amelia je suis pas complètement HS lol

Donc voici les photos de Amelia dans le crossover avec GA :

http://www.greysanatomydreamersonline.com/displayimage.php?album=3247&pos=0
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 19:30

Franchement vraiment hâtes de voir ce crossover
suzie666
*Private Modérator*

Féminin
Ship : Charper...Addek...Maddison...Kevison... PADDIE ( what's Next? )
Doudou officiel : Neil Andrea

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 19:45

Est-ce que " Sheldon - Amelia " c'est vrai ?!

Obladi Oblada Life goes on brah ! La La How the life goes on...
Voir le profil de l'utilisateur http://private-practice.forumactif.com/index.htm
Julie74

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 19:47

Je ne souhaite vraiment pas que ce soit vrai je trouve que ça sonnerait un peu faux mais bon c'est pas comme si les scénaristes de PrP avaient fait de sheldon un tombeur ... cf violet et charlotte --'
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 20:01

OMG j'espere pas que ce soit vrai, aucune alchimie puis surtout ils vont pas ensemble bahhhhhh quel horreur Sheldon avec Amelia je vois pas du tout, moi la seule possibilité de couple que j'avais entendu parler était Amélia/Sam mais jamais Amélia/Sheldon je suis choquer y ai des gens qui pense à cette idée ça m'avait jamais traverser l'esprit perso
morgane78
Baiser de Pete

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Sam 18 Sep - 23:16

vite que jeudi arrive !!!

bizare ce mariage entre pete et violet, elle part en courant..?!
la scène de la baignoire, Sam va surement la rejoindre dedans.. Love
julia19
*Private Modérator*

Féminin
Ship : Noaddie
Doudou officiel : Simon Baker & Matthew Morrison (ma vie est complète)

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Dim 19 Sep - 23:21

AHHHHHH ENFIN!!!
Merci Anjelia!

Sûre que Addie va pas rester toute seule dans la baignoire!!! ^^

// Obladi Oblada // Life goes on brah // La La How the life goes on //
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Dim 19 Sep - 23:25

Olbiger ^^ puis comme on a vu les spoiler on sait que cette scene c'est la fameuse scene de la baignoire. Par contre y a juste une chose que j'ai pas très bien compris dans la promo, quand Cooper il vient voir Violet dans une maison quand elle est en robe de mariée, il lui dit bien que si elle veut il l'emmène n'importe ou en voiture c'est ça?
morgane78
Baiser de Pete

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Jeu 23 Sep - 1:46

http://www.tvsquad.com/2010/09/22/private-practice-set-visit-season-4/
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Jeu 23 Sep - 14:34

Voici quelques spoiler d'Ausiello

Question: Please give me more scoop on Addison and Sam from Private Practice. Will they be together or won’t they? —Virginia
Ausiello: All I’ll say is you’ll know exactly where they stand as a couple by the end of this week’s season premiere.

Question: The looming Private Practice tragedy that you teased in AA last week—is that connected to the blind item about a HIV storyline? —Michael
Ausiello: No, the HIV plot takes place on a CW show. The Private Practice tragedy doesn’t involve a disease.

Private Practice’s Tim Daly: Pete and Violet Won’t Be a Perfect Couple!

Exclusive: Who’s getting married in the Private Practice premiere?

“I think that they’re just avoiding our inevitable downfall because Private Practice isn’t known for having relationships work out,” Tim Daly, who plays Pete, tells TVGuide.com. “I’m just assuming that we’ll do a couple more episodes and then it’s all going to go to sh–. Happiness is inherently not dramatic. They give people a little taste and then make it all horrible.”

Exclusive Private Practice Photos: Who makes a booty call?

Part of the problem: the friendship between Violet (Amy Brenneman) and Cooper (Paul Adelstein), her maid of honor, is just too good. This will also strike discord in Coop’s fiancée, Charlotte (KaDee Strickland), who strikes up a friendship with Pete to battle back their frustrations with their significant others.

“I think that they’re interesting to put together because Charlotte is so hard and critical and Pete, to this point, has been such a humanist and sort of a guy that lives tolerating the gray areas of life,” Daly says.

Private Practice: Will Sam and Addison get together?

As for Pete and Addison (Kate Walsh) ending their relationship in the season finale, Daly says all the hatchets are buried between them. “Addison is deeply into her thing with Sam [Taye Diggs],” he says, adding that he hasn’t worked with Walsh too much this season. “I don’t know if any of that stuff is going to resurface or what, but so far Addison and Pete have been happy colleagues.”

Private Practice returns Thursday at 10/9c on ABC.
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Mar 28 Sep - 18:47

Wouah mes filles moment de panique, je suis aller sur le fofo D'ABC et il spécule sur un épisode, l'épisode 7, j'ai pas tout lu mais ils parleraient d'un homme qui violerai Addison... Alors franchement j'espere que c'est qu'une spéculation, mais en même temps qu'est ce qui serai plus grave que ce qu'il c'est passer avec Violet?

En tout cas si ça s'avère exact ce serai dommage Addie est a peine heureuse...
Julie74

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Mar 28 Sep - 19:00

plus que dommage parce que si qqn viole addie c'est qd même assez violent et franchement on peut pas faire ça au perso quand même , je m'en remettrais pas !
Encore qu'elle se fasse agresser/frapper c'est horrible mais moins qu'un viol !
Que personne ne touche à Addie
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Mar 28 Sep - 19:08

Je suis en train de lire tous le topic et ce qu'ils disent tient la route, ça me fait flipper faut pas que Addie se fasse violer, puis apparement le tueur tuerai Milo; mais attend je vais poster le lien du topic Episode 7 Major Shocking Spoilers and Discussion!

En faite il se concentre sur ces spoiler la:

Spoiler Ausiello:
Question: I know you are busy and all with getting your fall season tactics together, but can you please give me some Private Practice scoop? —Vernice
Ausiello: Fall season tactics? You tickle me, Vernice. Let’s grab a drink sometime. Here’s your Private spoiler: Something tragic will happen to a major character during November sweeps. It’s probably the darkest story PP has ever tackled—and this show has tackled some dark stories. Consider yourself warned.

Et ça c'est un résumé de l'épisode 7 (perso je ne sais absolument pas ou ils l'ont trouver):

The sides from episode 7 summary:

A guy was mugged and is being taken care of in the ER. The guy is explaining the attack to the LAPD. He says the mugger had a gun and said "Give me your iphone and money" (LOL @ iphone!) He describes the mugger as being white, about 6'11'' or bigger, maybe blonde or brown hair. He says that he tried to attack the mugger by scratching his face, but still got mugged and shot in the shoulder.

Violet is called to a scene by a detective because she is on the Psychiatric Evaluation Team. Police officers found a guy sleeping behind a abandoned store. Violet says "In LA? Shocking". The police officer says "I know, right? But, here is thing, he is covered in blood". Violet asks why they didn't take him to the hospital. The detective said "Not his blood. Animal blood." He says they tried to talk to him and help him, but the guy became agitated and started to make threats so they had to arrest him. Violet says "Because there are no actual criminals in LA." The detective says he is trying to do a good thing here. That he is a messed up guy. Maybe he witnessed something, maybe something bad happened to him, or maybe he did something bad. He says that Violet is on the Psychiatric Evaluation Team so he wants her to help him.
julia19
*Private Modérator*

Féminin
Ship : Noaddie
Doudou officiel : Simon Baker & Matthew Morrison (ma vie est complète)

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Mar 28 Sep - 19:35

Ohlala ça serait horrible!!! Le pire c'est que j'y avais pensé au viol, quand je réfléchissais à quelquechose de pire que de se faire prendre son bébé dans son ventrel!!!
Mais tout de même je trouverai ça vraiment trop dur pour la série "familiale" qu'est PP!

Je n'ai pas vraiment compris le résumé de l'épisode 7, et il me semble écrit bizarrement, non?

// Obladi Oblada // Life goes on brah // La La How the life goes on //

Dernière édition par julia19 le Jeu 30 Sep - 18:28, édité 1 fois
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Mar 28 Sep - 19:38

Oui j'ai trouver aussi, ou alors c'est peu-être un résumé d'une scene tiré du script je sais pas du tout
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Jeu 30 Sep - 14:00

Spoiler d'Ausiello sur la tragédie qui va arriver:

Question: What more can you tell us about the looming Private Practice tragedy? —Cline
Ausiello: It involves a major female character. Don’t give me that look, Cline. You asked what I could tell you, not what I knew.

Bon comme on s'en douter c'est sur un perso féminin que va ce jeter le drame, puis on peut dire que c'est Addison, je vois pas Naomie ou Charlotte nous toucher vraiment vraiment vraiment si c'était sur elle que ce jeter le drame... J'ai peur je veux pas qu'il arrive quelque chose a Addie, puis Imaginer Sam si il lui arriver quelque chose il pèterai un plomb
daffette
Sourire d'Addison

Féminin
Ship : Paddison
Doudou officiel : Jean Galfione

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Jeu 30 Sep - 15:27

C'est bizarre parce que selon les discussions dans le forum d'ABC ils font référence à des tweets de Kate sur le fait qu'elle vient de filmer des choses assez dures et qu'elle avait besoin de réconfort. C'était il y a déjà quelques temps. Et que cela impliquait Taye, Amy et elle.
Toujours par les tweets : l'épisode 7 a été écrit par Shonda et a déjà été mis en boîte.

Dans sa dernière salve de spoilers, Ausiello a ajouté que la tragédie des november sweeps concerne une femme.
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Jeu 30 Sep - 20:14

Spoiler sur le Crossover Grey's/PP

For ‘Grey’s’ fans who might not have seen you yet on ‘Private Practice,’ what three words would you use to sum up Amelia?
Wild card… Black sheep… and lovable. [Laughs]

Last week, we saw Amelia resist the suggestion that she reach out to Derek. Explain why that is.
Derek and Amelia witnessed a tragedy when they were young – the murder of their father – and they dealt with it in very different ways. Amelia went a darker route than Derek, and developed a drug problem and became quite wayward. And in the course of dealing with the tragedy in their various ways, Amelia did some things that Derek did not appreciate, so there was a rift – and they have not been speaking for a few years.

Do we know everything about what she did to create that rift?
All we know on ‘Private Practice’ so far is that she had a prescription drug problem, and that she was in a very dark place and OD’d at one point. But in the ‘Grey’s’ crossover (airing Oct. 7), we’ll find out a lot more about what happened and why they feel so contentious with each other. We’ll also find out a lot of backstory about their dad, as well.

But first we need to get Amelia to Seattle. How does Addison finally convince her?
Well… [Laughs]… She doesn’t let up. Amelia, as much as she’s got this tough façade, is quite heartbroken about her brother. She really does love him a lot and in her way is quite remorseful about what she’s done in the past. I think Addison recognizes that, based on her [past] relationship with Derek. I don’t want to give anything away, but she presents Amelia with all the reasons why there is no other option.

Turning to other ‘Private Practice’ matters, I hear we’ll be hinting at an Amelia/Sheldon hook-up.
Well, yeah…. I’m not sure how far in that direction they’ll go, but there are some seeds planted.

But it’s nothing terribly romantic.
No, it’s more in line with a booty call. Amelia is a woman of great appetite, in all directions. She hit her drugs hard, she hits her liquor hard, she hits her booty calls hard….

Why does she pick Sheldon for this booty call?
Well… she finds out some very “interesting” information about him.

I catch your drift. Will there be any new developments in Amelia’s relationships with the other doctors?
Amelia has history with Addison, obviously, and Sam, and Naomi…. But hanging out in L.A., she’s now coming to know Cooper and Charlotte a bit, Violet, and of course Sheldon. The Charlotte/Amelia relationship is beginning to develop really beautifully. It’s a slow burn, but they seem to be developing a mutual appreciation society.

Which is interesting, because Charlotte doesn’t like many people.
But Amelia isn’t a very regular type person. She’s got her prickly side, just like Charlotte does!

Bahhhhhhhhhhh Amelia/Sheldon... Deux seconde je vomis... Mais quel horreur pffff ils savent plus quoi inventer comme couple puis un rapprochement Amelia/Charlotte, ouai bof ça me tente pas trop j'aime beaucoup le threesome qu'elle forme avec le Addisam alors...
anjelia

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Ven 1 Oct - 19:21

Interview de Kate a propos de la scene de la baignoire, du Addisam...

Us: Gotta start with that bathtub scene with Taye Diggs in the premiere.

Kate Walsh: You know what? It's not a bad way to make a living. It's funny, actually. When we were shooting it, I was thinking smugly, "Can you believe this? I'm the envy of most women in America!" So I'm wearing the flesh-colored bikini and I get in the tub. But the water was so hot, I turned lobster-pink, started sweating and got slightly nauseous. I thought it would be easy, and it turned out to be just slightly better than a full-on panic attack.

Us: Are Addison and Sam in it for the long haul?

KW: They're trying to work it out, and I don't see a break-up anytime soon. For crying out loud, at this point, Addison has been with so many men... I wouldn't say it's like the yellow pages, but....

Us: Any other spoilers this season?

KW: The show this year is very adult. Not as in adult movies, but in exploring adult relationships. You'll see Violet and Pete together now, and how things pan out between me and Naomi now that I'm dating her ex husband. Also, I'm not in the crossover coming up, but there are more to come this season that I'll be a part of. I hope [creator] Shonda Rimes is not going to take a digit for me saying that!

Us: Why did you get involved with this charity?

KW: My mother is a breast cancer survivor. And I'm, like, the international cat lady, for better or worse. I have two of them. And I heard these stories of women who were going through treatment and their cats brought them a lot of comfort. I was so touched by that. So I love the idea of raising money for breast cancer awareness month.

Us: How can people contribute?

KW: People can go to the Facebook page and register to take a 20-minute cat-nap. For every person who registers, Purina will donate $2. When was the last time you were asked to take a nap for charity?

Us: You wore a dress made of sushi on The Tonight Show last month in homage to Lady Gaga. Is it in your closet?

KW: We did a little Twitter sweepstakes, and it's just been shipped off to a woman in Ithaca, New York. But it was fake sushi. The Leno people were literally putting plastic wrap all over the couches and I had to reassure them that it wasn't real. I'm not that courageous!

Addison et Sam ensemble pour un bon moment ça c'est vraiment génial trop trop Happy
morgane78
Baiser de Pete

Féminin

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Ven 1 Oct - 20:51

Love
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Spoiler Saison 4   Aujourd'hui à 23:03

Spoiler Saison 4
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 4 sur 10Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Suivant